tirsdag 8. februar 2011

I dag er det...

..sesong premiere på frustrerte fruer!! Gleder meg virkelig som en liten unge gjør på julaften altså :-))
Har sesong 1-6 og har sett de,så sesong 7 blir spennende.

I dag er det tirsdag, det betyr at jeg begynner på skolen 10.45. Det er herlig:) Er så deilig og ha tid til og kose meg med prinsessa på morningen, og få spist frokost med henne. Hun var i bhg halv 10(ettersom de må være der senest da) og jeg kom meg avgårde på skolen. Hadde egentlig matteinnlevering som skulle leveres i dag, men vi kunne levere den i løpet av uken;o) Hehe.. Har gjort den, men må føre den inn i innleveringsboka. så får vel gjøre det før fruene begynner, slik at jeg vet det blir gjort :o)
Leah er i seng for kvelden. Men jeg hører hun ligger å snakker og synger. Hehe, hun er vel bare hærlig!!
Har funnet ut at jeg skal bruke bloggen som en dagbok (eller en ukesbok, siden jeg skriver så sjeldent), så ejg har noe og se tilbake til når dette svangerskapet er endt, og Leah blir større:)

I morgen er jeg 19 uker. Herregud, hvor er tiden blitt av?? Virker som om det var i går en satt med positiv test i hånden, men det er jo 3.5 mnd siden!

Også må jeg skryte litt av kjæresten min, han er virkelig verdens beste! At han holder ut med meg og mine hormoner skulle han virkelig hatt en pris for!!:) Han hjelper masse med Leah,husarbeid og pleier meg. Flinke flinke godgutten. I går fikk den vordende far kjenne lille sparke for første gang. Kan tro han ble glad og stolt da ja;o)

                                                                       Glad i og dusje ja;o)
                                                                         Godjenta!!
                                                       Meg og min kjære i sommeren 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar