mandag 4. april 2011

Statusrapport uke 26

Tenkte jeg skulle legge inn en statusrapport, å prøve og få gjort det hver uke. Litt koselig og ha det og se tilbake på senere:)

- Termin: 9 juli
- På vei: 26+4
- Igjen til termin: 13+3
- Kjønn: Jente
- Utålmodig:  Absolutt ikke :)
- Hodet ned: Nei
- Hodet festet: Nope
- Aktivitet innenifra: Masse :)
- Bestemt navn: Ja, så og si :)
- Vekt før graviditeten: 48
- Vekt nå: 57
- Vektøkning: 9 kg
- Vann i kroppen: ingenting
- Barnerom: hun skal sove på vårt rom, så dele rom med storesøsteren etterhvert :)
- Utstyr: Vogn,bilsete,voksipose,babycall,klær,stellekommode
- Manglende utstyr: endel føler jeg..
- Strekkmerker: kun de få fra forrige svangerskap
- Melk i brystene: Ja
- Om fødselen: gru-gleder meg :)
- Plager: halsbrann og ryggsmerter
- Oppegående: Jepp :)
- Sulten: ikke noe mer enn vanlig :)
- Matkikk: ikke noe spesielt :)
- Kynnere: endel
- Tungt: litt
- Høygravid: enda en stund til :)


                                      Har ingen bilder fra uke 26, så her er et fra 25+2 :)

Dagen i dag har gått bort med og sitte på sykehuset store deler av dagen grunnet sterke magesmerter. Lille har det heldigvis helt fint :) Legene fant ikke noe galt, så jeg håper dette snart går over :) 
I morgen skal vi hente vognen til lillefrøkena :D Har bestil en emmaljunga city cross, så skal legge ut bilder av den er på plass. Blir så mye mer virkelig at det skal komme et nytt lite menneske i familien vår, når tingene hennes er på plass :) Nå kommer snart min kjære med Biola og youghurt til meg, siden jeg ikke klarer og få i meg ordentlig mat...
Ha en fin kveld videre!!:)

2 kommentarer:

  1. Koselig med statusrapport! Håper magen blir bra :-)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Har du noen gang sett på Unge Mødre?

    Vi skal lage en ny sesong av den populære serien, og er på utkikk etter jenter som har lyst til å være med.

    Nysgjerrig?

    Du kan maile meg på ida.jorgensen@limelighttv.no dersom du har spørsmål :)

    Søknadsskjema finner du her: http://www.fem.no/2.186/fem-s-ker-unge-m-dre-1.3315

    SvarSlett