onsdag 29. juni 2011

Fredagens ultralyd, og dagen i dag..

På fredag var jeg tilbake på ultralyd ettersom ultralyden 10.06 viste 20% vekstavvik.Da ble hun målt til og være nesten 2400g og ville være rett i underkant av 3kg ved termin.
Så på fredag fikk legen tatt nye mål, og hun ble veldig fornøyd. Lillefrøkna har hatt et skikkelig "hopp" og lagt på seg masse på de to ukene. Hun ble målt til og være 3.2kg da, og det er bra :) Så hun ligger nå på gjennomsnittet. Da er det jo bare og vente på at det store skal skje :)

I dag startet dagen,som vanlig, halv 8. Skal ikke klage, for er jo mange barn som vil opp mye tidligere enn Leah :-) Vi koset oss med frokost og fikk ryddet før jeg kjørte henne i barnehagen. Vel hjemme igjen gjorde jeg ingenting. Jeg er så uffattelig sliten om dagen, så blir mest sofasliting når jeg er alene. Når Leah var kommet hjem igjen fra barnehagen,spiste vi middag før pappa'n hennes kom og henta henne. Ei lita frøken som var kjempe glad for å se pappa igjen ja!:) Så nå skal hun være vekk helt til søndag... Så jeg håper egentlig fødselen begynner nå, slik at jeg slipper og "stresse" med og vente på barnevakten etc. Rart og tenke på at dette er kanskje den siste uken, eller dagen for den sagt skyld, som jeg er ettbarnsmor. Ingen vet hva morgendagen bringer. Jeg håper det bringer min andre datter til verden.

En av de ansatte i barnehagen til Leah jobber også som ambulanse sjåfør. Så i går fikk han låne med seg en ambulanse opp i barnehagen. kan tro det var stor stas blandt barna!!:) Leah var såå fornøyd når jeg hentet henne: Mamma!! Jeg kjørte sykebil!!!:D. Hun var såå stolt. Snakket om det i hele går, og fortalte det til bestefaren sin. Skjønne jenta <3

Legger ved et par bilder jeg tok av Leah tidligere i dag:





                           Den kommende storesøster som er veldig interessert i tinga til bebi:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar