onsdag 29. juni 2011

Statusrapport uke 38

- Termin: 9 Juli 2011
- På vei:  38 uker og 6 dager
- Igjen til termin:  1 uke og 3 dager
- Kjønn: Jente ;)
- Navn:  Det er klart :)
- Hodet ned:  Ja 
- Hodet festet: Ja, hun er godt festet :D
- Aktivitet innenifra: Rolig nå om dagen. Dårlig med spark, kjenner at hun beveger seg er vrir på seg=)
- Babyens søvnmønster: Aktiv når jeg legger meg, sover om natten, våken om moringen. Håper hun har tenkt til og fortsette slik når hun kommer.

- Leie: Hodeleie :)
- Utålmodig: VELDIG!

- Vektøkning: Rundt 14 kg tenker jeg

- Vann i kroppen/Hevelser: Litt i dag siden det har vært så varmt

Søvn: Søvn? hva er det forno?

- Neste kontroll: 5 juli.  

- Barnerom: Senga hennes står klar inne på rommet mitt :)

- Utstyr: Har alt på plass nå ^^

Mangler av utstyr: Ingenting :)

- Strekkmerker:  Har a fått noen :)

- Melk i brystene: Jepp =)

- Om fødselen: Gruer meg til smerten, men blir godt og treffe lillemor 

- Plager: masse masse halsbrann, vond rygg, såre ribbein og masse masrier...

- Oppegående: Ja er jo det. men kunne vært litt mer oppegående!

- Sulten: Nei, har igrunn veldig dårlig matlyst! 
- Dilla på: Vannmelon og annanas! <3

- Kynnere: Har endel kynnere nå ja.

- Tungt: Veldig!!

- Høygravid: Ja, har vist blitt det nå;)

- Sykehusbaggen:
 Den er pakket og klar :)

- Humør: sliten,utålmodig og lei. veldig lei...

Vekt: 3200 gram
Full lengde: 48 cm

                                                                         38+6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar