lørdag 25. februar 2012

Berg og dalbane..

Ja, den siste tiden har ting vært rene berg og dalbanen. Det hender ting snur til det værre veldig fort, desverre. Heldigvis har jeg gode venninner og en super familie.
I dag tok jeg med meg ungene til ei venninne. Snillere venninne skal man lete lenge etter. Leah og datteren til min venninne er det bare 2 måneder i mellom, og de kommer supergodt overens. Vi tok med ungene og gikk oss en tur til byen. Må jo nyte finværet mens vi enda har det. Leah og hennes venninne løp rundt og hoppet i vanndammene, mødrene sladret og Mina koset seg og sov i vognen. Litt frisk luft har ingen vondt av.Håper på like fint vær i morgen, for da skal vi ut med de igjen.
Nå er begge ungene i seng og jeg bør egentlig rydde. Kjenner jeg igrunn ikke orker det i dag, så det får være til i morgen. Hva skal en ellers gjøre en tidlig søndag morgen?  Det jeg aller mest bør er vel å legge meg! har vært minimalt med søvn det siste uken, og nå får Mina enda en tann. Dvs, mye tull om natten og lite søvn på oss begge. Det tar på...

 Ingen tvil om at de er glad i hverandre. Her koser de seg før Leah skal i barnehagen.

Nå er Mina endelig kvitt skinnen på dagtid. Hurra!! Endelig kan hun utvikle seg som hun skal, og flytte seg som hun vil. Jeg var på kontroll med henne i midten av januar og fikk da beskjed om at det ikke var nødvendig med skinnen på dagtid lenger. Hun skulle fremdeles bruke den på natten i en måneds tid, så kunne hun sove uten. Hun sover fremdeles med skinnen. Jeg føler det er litt "tryggere" om hun gjør det. Og ikke har hun vondt av det, for hun vet jo ikke annet nå:-) 


 Fredag 24.02.2012. Ikke lenge til jeg har en krabber i hus;-)

Ellers er det ikke mye som har skjedd. Leah har jo endelig fått prøvd skienene sine, og hun overrasket meg. Hun var kjempeflink!! Litt ble selvsagt litt sint, for det er ikke bare,bare og komme seg opp igjen når man faller. Særlig ikke når en aldri har stått på ski. 

Lille skiløper'n min! Stolt mamma ja;-)

Nå har jeg søkt Mina mor inn i barnehage. Herregud, hvor er tiden blitt av? Syntes det er trist og veldig vemodig og skal sende den lille babyen i barnehagen på fulltid. Men mor må på skolen.. Wooops, kanskje søke skoleplass snart?? Hmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar