fredag 2. mars 2012

God morgen!

Dagen startet som veldig mange andre dager. Med en trøtt mamma og en superblid Mina. Hun ville opp før klokken rakk og slå 07.00. Jeg tok henne over i min seng, så vi lå og dro oss til kl var 8.Nå har Mina fått morgenstell og frokost, og ligger å koser seg på gulvet. Hun skal etterhvert ha duppen sin, og da må jeg få gjort litt her hjemme.
Idag skinner solen, og det virker som det kan bli en grei temp ute. Vi skal ihvertfall ut å trille oss en tur i finværet.  Lillemor elsker jo å være ute. Er så typisk. Hver gang Leah er hos sin pappa, er det knallfint vær. Leah liker også å gå tur, og hun elsker å trille lillesøster.
Ellers så har vi ingen planer. Får besøk i kveld, noe som helt sikkert blir koselig. Begge ungene er vekk i helgen. Min første helg uten noen av ungene. Gruer meg litt ja. Har jo aldri vært vekk en helg fra Mina før. Men jeg tror jeg har godt av en fri helg nå, så jeg får hentet meg litt inn igjen:-)

Verdens skjønneste lurejente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar