mandag 26. mars 2012

Sommer på vei?

Virker i allefall som sommeren er på vei. Den siste uken har vi hatt skikkelig godvær og kost oss masse ute. tatt med oss engangsgrill i skauen, noe Leah syntes var veldig stas. Mina sov seg gjennom den turen. Sovedyret mitt! på lørdag startet vi dagen med å lage boller som vi tok med oss ned på en lekeplass. Kjempe deilig. Blåste litt, men det gjør jo ikke noe. Søndag var vi hos bestevenninnen til Leah. De hoppet på trampolinen og koste seg, mens Mina krabbet rundt på teppet sitt. For nå har Mina begynt å krabbe skikkelig! Så nå er det fart i heimen :) i dag har ting virkelig gått i slow motion. Når jeg stod opp, kjentes det ut som jeg hadde den værste hangoveren ever! Lite søvn og uggen form er ingen god kombinasjon! Mina lille tuller litt om natten nå. jeg lurer på om hun tuller fordi hun våkner når jeg legger meg. og tuller da gjerne i 3-5 timer før hun sovner igjen. Så i natt ligger hun på rom alene for første gang. Jeg har inntatt sofaen i natt. Om hun ikke tuller i natt, eller morgen natt skal hun inn på rom sammen med Leah. Hadde vært deilig å få rommet mitt for meg selv snart:) Blir jo litt styr, for da må rommene byttes på. To jenter kan jo ikke ha det minste rommet:) Enn så lenge virker det lovende. Men det er jo i halv tolv tiden på kvelden hun har begynt å tulle.. er jo enda en time til kl er halv 12.... I dag har vi vært ute igjen. Mina fikk hilse skikkelig på gresset i dag for første gang. Tror hun syntes det var litt rart.. Leah koste seg masse, og lekte så fint med søsteren sin:-)

Litt bilder fra den siste uken:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar