søndag 4. mars 2012

Helgen.

Hadde som tidligere skrevet barnefri denne helgen. Gikk helt greit, og litt egenpleie var ikke feil nå. Hadde besøk på fredag, som ble helt til i dag. koselig! Hadde egentlig tenkt til å være litt "ungdom" og bare Rikke i helgen, men slik ble det absolutt ikke. Jeg trengte søvn. Så nå har jeg fått sovet, og er godt uthvilt. Jentene kom hjem i dag. Først Mina, så dro vi og henta Leah. Gjensynsgleden var stor. Mina skrek hele bilturen(45min) til Larvik. Men når vi kjørte hjem var det bare latter og høre. To jenter som er ekstremt glade i hverandre ja:) 

Nå er jentene i seng, og jeg bare slapper av meg fyr i peisen før jeg skal hive meg i seng. I morgen starter en ny uke igjen deilig det... Nå i kveld har jeg sett igjennom litt bilder av jentene. Eller, veldig mange bilder faktisk! Utrolig hvor små de var, og hvor store de er blitt!!


Leah 0-3 år.


Mina 0-8 mnd.

Meg som baby. Ca 7/8 mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar